יעוץ עסקי

כל עסק — לא משנה גודלו — חייב לפחות חמישה כלים בסיסיים להתנהל כראוי:

– תזרים מזומנים אונליין ותזרים עתידי בטיפול יומי או בהתאם לצורך.

– תמחיר, ניהול מרכזי רווח או עלות כולל התאמות חשבונאיות וסגירה חודשית.

– תקציב. מעקב תכנית מול ביצוע בקביעת מטרות ויעדים ברורים שניתנים למדידה.

– הנה"ח עם מערכת דוחות מותאמת הכוללת לוח בקרה עם מדדים נבחרים.

– פתרון דילמות ופיתוח עסקי.

שירותי ניהול כספים, חשבות, הנה“ח ובקרה שוטפת עם סגירות חודשיות לקבלת מידע בזמן ולא בדיעבד. ניתן לשלב בין השירותים הקיימים אצלכם והשירותים שאנו מציעים. כל זה מבוסס על  מערכת מידע בענן ובמקום העבודה לפי הצורך והרצון, כגון תכנת פריאוריטי, זום, קומאקס ואחרות בהתאם לגודל הארגון.

אנו משתפים פעולה עם רן לוי, רו“ח, בעל מוניטין וידע רחב בחברות ממשלתיות ועסקיות במשק הישראלי. ניתן גם לעבוד עם כל רו"ח קיים.

עד כה, התייחסנו לדברים הבסיסים וניתן יהיה לקבל שירותים נוספים לשיפור התוצאות העסקיות של הארגון בהתאם לצרכים וליכולותיו כגון טיפול באשראי, שיתופי פעולה ופיתוח עסקי, הורדת עלויות תפעוליות, חיפוש, מציאה והגשת מכרזים, רכש משותף עם מספר לקוחות קיימים ופוטנציאלים לשיפור התוצאות וקבלת יתרון תחרותי מובהק , תקינה (תקני ISO המגוונים, HACCAP, GMP ועוד) וקבלת רישיונות במספר רב של תחומים (קבלן רשום, קבלן משרד הבטחון, כניסה למאגרים של גופים מוסדיים וציבורים ועוד), ציוד ומערכות מידע לשיפר הביצועים ולהורדת עלויות תפעול בשימוש מערכות משולבות עם ארגונים אחרים ברמת אבטחה הכי גבוהה שניתן לקבל.

מעבר לכך, יעוץ צמוד בתדירות שתקבע בהתאם לצרכים ובעלויות ללא תחרות. המבט הנוסף מן הצד בלי מעורבות רגשית ופחות עניינית רק יכולה לתרום לשיפור התהליכים ולתוצאות העסק. בניית מערך נהלים, סמכויות וחלוקת אחריות עם גזרות ברורות יביא את העסק לזרימת תהליכים, לחיסכון בזמן ולבסוף גם הורדת עלויות.

שאלות עיקריות ומספר דגשים:

– מי קהל היעד? מתאים לכל סוגי העסקים.

– למה הצורך בתהליך? העסק מתנהל למופת אך לא יודעים איך לעלות מדרגה? אני מומחה בתחום שלי אך הניהול זה לא אני? הצ'ק הראשון כבר חזר? מנהל הבנק לא רוצה לראות אותי יותר? אני לא מצליח לגבות את הכסף שמגיע לי? הספקים לוחצים: איפה הכסף? יש לי רק סוג לקוחות אחד ואני לא יודע איך להגיע לקהלים אחרים? כל הזמן מציעים לי הלוואות, האם אני באמת צריך?

– איפה מתקיימת הפעילות? בעסק ובמשרד היועץ.

– מה אורך התהליך? אורך התהליך ותדירות הפגישות יתואמו עם בעל העסק.

– מה התהליך?

פגישת העברת ציפיות איסוף מסמכים > ניתוח ראשוני > שאלות ותשובות לנושאים חריגים > הגשת דוח ביניים כולל מסקנות ראשונות > דיון עם הלקוח > קביעת תהליך וסדר נושאים לטיפול > מעקב אחר קבלת החלטות וישומן בפועל       המשך טיפול בנושאים הרלוונטיים בהתאם לצורך עד לסיום התהליך.

איזה מסמכים נדרשים? הלקוח חייב לספק את הנתונים הבאים:

1. דוחות כספיים של העסק של שלוש שנים האחרונות חתומים ע"י רואה חשבון.

2. מאזן בוחן של העסק של השנה הקודמת והנוכחית לא מבוקר/מאושר.

3. קובץ EXCEL של חשבונות הבנק המכיל לפחות שישה חודשים אחורה.

4. קובץ EXCEL של כרטיסי אשראי של שלושה חודשים מלאים אחורה.

5. הרכב החוב מפורט של העסק בבנקים ומחוץ לבנקים.

6. דוח 102 של הפקת תלושי משכורת בעסק.

יתכנו דרישות נוספות בהתאם לסוג העסק!

מה מחיר השירות? בהתאם לגודל ומחזור העסק.

לכל שאלה נוספת, אשמח לקבל שאלות או להיפגש ללא עלות.

אז למה אתם מחכים? בואו נתקדם ביחד.

אז למה אתם מחכים? בואו נתקדם ביחד.

דילוג לתוכן